Benutzerbeiträge von „Mewo“
Zur Navigation springen
Zur Suche springen
- 00:26, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen −54 Bytes Battle Die Seite wurde neu angelegt: „==4. End== A combat situation is considered over when all characters or enemies are out of health, or the enemies/characters have escaped and are out of range.…“
- 00:26, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +354 Bytes N Translations:Kampf/17/en Die Seite wurde neu angelegt: „==4. End== A combat situation is considered over when all characters or enemies are out of health, or the enemies/characters have escaped and are out of range.…“ aktuell
- 00:26, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen −17 Bytes Battle Die Seite wurde neu angelegt: „Example: Normal damage: 3d10 damage. Total = 19 Critical damage: 3d10 x2 damage. Total = 19 x 2 = 38 damage“
- 00:26, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +108 Bytes N Translations:Kampf/16/en Die Seite wurde neu angelegt: „Example: Normal damage: 3d10 damage. Total = 19 Critical damage: 3d10 x2 damage. Total = 19 x 2 = 38 damage“ aktuell
- 00:25, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen −86 Bytes Battle Die Seite wurde neu angelegt: „===Damage=== The amount of damage inflicted depends on the weapon used. The damage is rolled with xd10, where x varies from weapon to weapon (see #Waffenarte…“
- 00:25, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +433 Bytes N Translations:Kampf/15/en Die Seite wurde neu angelegt: „===Damage=== The amount of damage inflicted depends on the weapon used. The damage is rolled with xd10, where x varies from weapon to weapon (see #Waffenarte…“
- 00:20, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen −15 Bytes Battle Die Seite wurde neu angelegt: „''Firearms cannot be parried.''“
- 00:20, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +31 Bytes N Translations:Kampf/14/en Die Seite wurde neu angelegt: „''Firearms cannot be parried.''“ aktuell
- 00:20, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen −104 Bytes Battle Die Seite wurde neu angelegt: „==3. Combat (turn based)== In combat, all characters perform their actions in order, starting with the character with the highest initiative value. This value…“
- 00:20, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +878 Bytes N Translations:Kampf/13/en Die Seite wurde neu angelegt: „==3. Combat (turn based)== In combat, all characters perform their actions in order, starting with the character with the highest initiative value. This value…“ aktuell
- 00:18, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen −23 Bytes Battle Die Seite wurde neu angelegt: „''As Howky and Bernd advance further into the cave, Howky hears the drawing of a bowstring and gets ready to fight, while an orcish arrow lands right next to t…“
- 00:18, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +184 Bytes N Translations:Kampf/12/en Die Seite wurde neu angelegt: „''As Howky and Bernd advance further into the cave, Howky hears the drawing of a bowstring and gets ready to fight, while an orcish arrow lands right next to t…“ aktuell
- 00:18, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +1 Byte Battle Die Seite wurde neu angelegt: „'''''SUCCESS!'''''“
- 00:18, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +18 Bytes N Translations:Kampf/11/en Die Seite wurde neu angelegt: „'''''SUCCESS!'''''“ aktuell
- 00:17, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen −47 Bytes Battle Die Seite wurde neu angelegt: „''The gamemaster decides that this is a combat situation and lets all participants roll for initiative.'' ''The gamemaster decides that Howky, due to his skill…“
- 00:17, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +212 Bytes N Translations:Kampf/10/en Die Seite wurde neu angelegt: „''The gamemaster decides that this is a combat situation and lets all participants roll for initiative.'' ''The gamemaster decides that Howky, due to his skill…“ aktuell
- 00:16, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen −18 Bytes Battle Die Seite wurde neu angelegt: „ mini | ''Oh Mann! Goblins!'' {| class="wikitable" |+Example: |- |''Howky and Bernd venture deep into a cave and run directly…“
- 00:16, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +208 Bytes N Translations:Kampf/9/en Die Seite wurde neu angelegt: „ mini | ''Oh Mann! Goblins!'' {| class="wikitable" |+Example: |- |''Howky and Bernd venture deep into a cave and run directly…“
- 00:15, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen −63 Bytes Battle Die Seite wurde neu angelegt: „==2. Ambush== If a fighter has not noticed his opponents initially, yet they are aware of him, he is caught in surprise. If a combatant is surprised, he cannot…“
- 00:15, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +396 Bytes N Translations:Kampf/8/en Die Seite wurde neu angelegt: „==2. Ambush== If a fighter has not noticed his opponents initially, yet they are aware of him, he is caught in surprise. If a combatant is surprised, he cannot…“ aktuell
- 00:15, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen −86 Bytes Battle Die Seite wurde neu angelegt: „ mini | ''Auf in den Kampf!'' {| class="wikitable" |+Example: |- |Howky and Bernd face a group of three snarling goblins with razor-…“
- 00:15, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +855 Bytes N Translations:Kampf/7/en Die Seite wurde neu angelegt: „ mini | ''Auf in den Kampf!'' {| class="wikitable" |+Example: |- |Howky and Bernd face a group of three snarling goblins with razor-…“
- 00:09, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen −38 Bytes Battle Die Seite wurde neu angelegt: „Each player rolls 1d10 and adds their physical points to the results. The gamemaster can either roll a separate initiative roll for each NPC or, if all NPCs ha…“
- 00:09, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +217 Bytes N Translations:Kampf/6/en Die Seite wurde neu angelegt: „Each player rolls 1d10 and adds their physical points to the results. The gamemaster can either roll a separate initiative roll for each NPC or, if all NPCs ha…“ aktuell
- 00:08, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen −48 Bytes Battle Die Seite wurde neu angelegt: „==1. Initiative== The initiative represents how quickly a character reacts within the combat situation. The higher the roll, the sooner the character's turn.“
- 00:08, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +157 Bytes N Translations:Kampf/5/en Die Seite wurde neu angelegt: „==1. Initiative== The initiative represents how quickly a character reacts within the combat situation. The higher the roll, the sooner the character's turn.“ aktuell
- 00:08, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen −16 Bytes Battle Die Seite wurde neu angelegt: „# Initiative # Ambush # Combat (turn based) # End“
- 00:08, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +49 Bytes N Translations:Kampf/4/en Die Seite wurde neu angelegt: „# Initiative # Ambush # Combat (turn based) # End“ aktuell
- 00:08, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen −2 Bytes Battle Die Seite wurde neu angelegt: „A combat situation is divided into the following areas:“
- 00:08, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +55 Bytes N Translations:Kampf/3/en Die Seite wurde neu angelegt: „A combat situation is divided into the following areas:“ aktuell
- 00:08, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen −47 Bytes Battle Die Seite wurde neu angelegt: „==General== In general, a fight represents a special situation. In "free play" multiple actions can take place sequentially or simultaneously. In combat, thou…“
- 00:08, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +372 Bytes N Translations:Kampf/2/en Die Seite wurde neu angelegt: „==General== In general, a fight represents a special situation. In "free play" multiple actions can take place sequentially or simultaneously. In combat, thou…“ aktuell
- 00:07, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +144 Bytes N Translations:Kampf/1/en Die Seite wurde neu angelegt: „<languages /> rechts|350px|How to Kampf|verweis=https://howtobeahero.de/index.php?title=Kategorie:Kampf {{Offiziell}}“
- 00:07, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +7.228 Bytes N Battle Die Seite wurde neu angelegt: „Battle“
- 00:07, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +6 Bytes N Translations:Kampf/Page display title/en Die Seite wurde neu angelegt: „Battle“ aktuell
- 00:06, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +255 Bytes Kampf Diese Seite wurde zum Übersetzen freigegeben
- 00:05, 18. Aug. 2020 Unterschied Versionen +42 Bytes Kampf
- 00:55, 13. Aug. 2020 Unterschied Versionen +6 Bytes Eureka points
- 00:55, 13. Aug. 2020 Unterschied Versionen +6 Bytes Translations:Geistesblitzpunkte/3/en aktuell
- 00:52, 13. Aug. 2020 Unterschied Versionen −50 Bytes Eureka points
- 00:52, 13. Aug. 2020 Unterschied Versionen −50 Bytes Translations:Geistesblitzpunkte/1/en
- 00:49, 13. Aug. 2020 Unterschied Versionen +4 Bytes Eureka points Die Seite wurde neu angelegt: „Explaining Calculative Character Creation here: [https://howtobeahero.de/index.php?title=Rechnerische_Charaktererstellung Rechnerische Charaktererstellung] K…“
- 00:49, 13. Aug. 2020 Unterschied Versionen +237 Bytes N Translations:Geistesblitzpunkte/6/en Die Seite wurde neu angelegt: „Explaining Calculative Character Creation here: [https://howtobeahero.de/index.php?title=Rechnerische_Charaktererstellung Rechnerische Charaktererstellung] K…“
- 00:37, 13. Aug. 2020 Unterschied Versionen −115 Bytes Eureka points Die Seite wurde neu angelegt: „Eureka points are valid for only one evening or adventure. This means that they don’t regenerate until you finish the adventure. Unused points are not transf…“
- 00:37, 13. Aug. 2020 Unterschied Versionen +459 Bytes N Translations:Geistesblitzpunkte/5/en Die Seite wurde neu angelegt: „Eureka points are valid for only one evening or adventure. This means that they don’t regenerate until you finish the adventure. Unused points are not transf…“
- 00:36, 13. Aug. 2020 Unterschied Versionen −148 Bytes Eureka points Die Seite wurde neu angelegt: „No cheating! You round to the nearest whole number e.g. if you have the basic value 12, you get one eureka point in this category. If you have a basic value of…“
- 00:36, 13. Aug. 2020 Unterschied Versionen +475 Bytes N Translations:Geistesblitzpunkte/4/en Die Seite wurde neu angelegt: „No cheating! You round to the nearest whole number e.g. if you have the basic value 12, you get one eureka point in this category. If you have a basic value of…“
- 00:35, 13. Aug. 2020 Unterschied Versionen −50 Bytes Eureka points Die Seite wurde neu angelegt: „Eureka points allow you to reroll a messed up check, as long as the initial roll was not a critical fail. Take your calculated basic value of each category "Ac…“
- 00:35, 13. Aug. 2020 Unterschied Versionen +253 Bytes N Translations:Geistesblitzpunkte/3/en Die Seite wurde neu angelegt: „Eureka points allow you to reroll a messed up check, as long as the initial roll was not a critical fail. Take your calculated basic value of each category "Ac…“
- 00:34, 13. Aug. 2020 Unterschied Versionen −147 Bytes Eureka points